۱۵ شهید در بمباران منزلی در دیرالبلح

در یک عمل جنایتکارانه جدید، ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را به بمباران کشاند. این حملات وحشیانه باعث شهادت ۱۵ فلسطینی و زخمی‌شدن چندین نفر دیگر شد.

ویرانی در اردوگاه‌ها: شهادت و زخمی‌شدن در اثر بمباران‌ها

بمباران در اردوگاه‌های نوار غزه، از جمله النصیرات و خان‌یونس، نیز منجر به شهادت و زخمی‌شدن گروهی از فلسطینیان شد. این جنایات منجر به فقدان جان چندین نفر و آسیب بهداشتی بسیاری دیگر شد.

حملات به مدارس و مناطق آوارگان: جنایت علیه نسل جوان فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در اردوگاه البریج حمله کرده و با بمباران آن، یک فلسطینی را به شهادت رساند. این حمله تلخ نشان از عدم احترام به حقوق بشر و قوانین جنگ دارد.

میزان خسارت: اعدام جمعیت مظلوم فلسطین

با افزایش به ۲۱۹۷۸ تن شهیدان و ۵۷۶۹۷ نفر زخمی‌شدگان، این حملات به نوار غزه منجر به آسیب جسمی و روحی گسترده در میان جمعیت مظلوم فلسطین شده است. این اعدام‌ها و زخمی‌شدگان نشان‌دهنده بی‌رحمی رژیم صهیونیستی است.

تجاوز به حقوق بشر: نقض قوانین بین‌المللی

شمارهای اعلام شده توسط سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نشان‌دهنده تجاوز به حقوق بشر و نقض قوانین بین‌المللی است. این اعتداءها باید محکوم و مسئولان آن باید به جرم ارتکاب جنایات جنگی محاکمه شوند.

تأکید بر نیاز به واکنش جهانی: حمایت از مظلومان فلسطین

تنها با واکنش جهانی قاطع می‌توان جلوی این حملات بی‌رحمانه را گرفت و به مظلومان فلسطین کمک کرد. جوامع بین‌المللی ملزم به اعلام موضع و محاکمه مسئولان این جنایات هستند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *