مرحله نیمه نهایی والیبال بانوان به میزبانی تبریز برگزار می شود

در حاشیه کلانشهر تبریز، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان برگزار خواهد شد. این اتفاق با استقبال فراوان از سوی فدراسیون والیبال، نشان از خوش نامی باشگاه منافی و عملکرد برجسته این تیم دارد. در یک نشست خبری، فهیمه منافی، مؤسس و سرمربی تیم والیبال منافی تبریز، اعلام کرد که مسابقات به میزبانی کلانشهر تبریز در میان هشت تیم حاضر در رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

تأسیس باشگاه والیبال منافی

فهیمه منافی به اهمیت تیمداری در رشته والیبال اشاره کرد و تجربه‌های ۴۵ ساله خود در این حوزه را به اشتراک گذاشت. او افتخار تأسیس باشگاه منافی را به عنوان اولین جرقه تیمداری در رشته والیبال با عدم تیمداری شهرداری تبریز نامید و بیان کرد که با تدبیر خانواده و آشنایان، توانسته است باشگاه منافی را تأسیس کند و به حضور ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته ایجاد کند.

حضور در لیگ دسته یک با دو تیم

منافی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ در رشته والیبال تیمداری فعالیت می‌کند، درباره نتایج ناکام اولیه و پیشرفت در سال ۱۴۰۱ توضیح داد. او اظهار کرد که در امسال با شرکت در لیگ دسته یک والیبال بانوان با دو تیم، توانسته‌اند از نفرات بومی در تیم بهره‌مند شوند و تفاوت درصدی بین نفرات بومی و غیر بومی را در دسته‌های مختلف کاهش دهند.

هدف از حضور در لیگ

با اشاره به حضور در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان، منافی اعلام کرد که هدف آنها نه تنها دفاع از عناوین قهرمانی گذشته است بلکه تلاش برای به نمایش گذاشتن نام و آواز والیبال شهر تبریز و آذربایجان به همه است. او با ابراز امتنان از بازیکنان با غیرت تیم، اعلام کرد که تلاش مضاعف برای حفظ جایگاه در مسابقات جاری ادامه خواهد یافت.

چشم‌انداز مسابقات نیمه نهایی و نهایی

سرمربی تیم والیبال منافی، درباره چشم‌انداز مسابقات نیمه نهایی و نهایی اظهار نظر کرد. او توضیح داد که این مسابقات در دو گروه از سیزدهم تا هفدهم دی ماه برگزار خواهند شد و با حضور هفت تیم دیگر، تیم منافی تنها خود را به مصاف حریفان می‌کشد. در حالی که سایر تیم‌ها از حمایت اسپانسرها برخوردارند، منافی تمام هزینه‌ها را به تنهایی تامین خواهد کرد.

اعتراض به عدم حمایت

منافی با ابراز تعجب از عدم حمایت مسئولان ورزشی و شهر تبریز از والیبال بانوان و باشگاه منافی، نگرانی‌های خود را اعلام کرد. او اظهار کرد که تمام تلاش‌ها برای جلب حمایت و جلسات حضوری با مسئولان به نتیجه مناسبی نرسیده است. این مسئله منجر به تصمیم گیری برای خودتحمیلی هزینه‌ها و تیمداری به منظور حفظ حضور در مسابقات شده است.

افتخار از تیم و بازیکنان

پایان گفتار منافی با ابراز افتخار از بازیکنان و تیم وی به تمامی فازهای مسابقات پرداخت. او اظهار کرد که با تنها بودن در این راه و مسئولیت تامین هزینه‌ها، افتخار می‌کند که بازیکنان با غیرت تیم به مسیر خود ادامه داده و به امید دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر، ادامه خواهند داد.

والیبال آذربایجانی در تیم منافی

نکته قابل توجه دیگر حضور والیبالیست‌های آذربایجان شرقی در تیم منافی است. این حضور نشان از توانمندی و تأثیرگذاری این ورزشکاران در تیم ملی بزرگسالان دارد. اما منافی نشان داد که به دلیل نبود یک تیم والیبالی در شهر تبریز، این بازیکنان در تیم‌های دیگر شهرها به مسابقات مشغولند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *