«پناه» ویژه برنامه افطار شبکه دو


با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه دو سیما با ارائه ویژه برنامه‌ای به نام «پناه»، قصد دارد لحظاتی معنوی و عرفانی را به مخاطبان خود هدیه دهد. این برنامه که در حرم مطهر امام رضا(ع) اجرا می‌شود، با هدف گسترش مهر و محبت امام رضا(ع) بین افراد جامعه و با موضوع “مهر امام رضا (ع) برای همه” تدارک دیده شده است.

رویکرد برنامه «پناه»؛ ترویج فرهنگ مهربانی

«پناه»، که توسط مصطفی امامی اجرا می‌شود، هر شب غروب، قبل و بعد از اذان مغرب، روایت‌هایی شنیدنی و دلنشین از میهمانی امام رضا(ع) را به تصویر می‌کشد. برنامه با دعوت از میهمانان ویژه و ارائه داستان‌هایی از جنس مهربانی، به بازخوانی قصه‌هایی پرمعنا از زندگی امام هشتم شیعیان می‌پردازد.

آیتم‌های ویژه و هدیه مهربانی

یکی از جذابیت‌های برنامه «پناه»، آیتم‌های متنوع و شگفت‌انگیز آن است که شامل هدیه مهربانی، نجوا و شگفتانه‌هایی برای میهمانان می‌شود. این برنامه قصد دارد با پیام‌های مثبت و امیدبخش خود، نور امید را در دل‌های مخاطبانش بتاباند.

تولید و پخش در ۳۰ شب ماه رمضان

ویژه برنامه «پناه»، که محصول گروه معارف شبکه دو سیما است، به تهیه‌کنندگی حسام جمارانی و کارگردانی محمد خندان، در سی قسمت ۹۰ دقیقه‌ای طراحی شده است. این برنامه با همکاری آستان قدس رضوی، در طول ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شود تا هر شب مخاطبان را با لحظاتی ناب و معنوی همراهی کند.

نتیجه‌گیری

برنامه «پناه» با هدف اشاعه فرهنگ مهربانی و توجه به آموزه‌های اخلاقی و معنوی امام رضا(ع)، در ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص و مورد انتظار مخاطبان شبکه دو سیما مطرح است. این برنامه نه تنها موجب تقویت روحیه معنویت و ایمان در میان مردم می‌شود بلکه فرصتی است تا با نگاهی نو به زیبایی‌های دین و معنویت بپردازیم و لحظاتی به یادماندنی را در کنار خانواده تجربه کنیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *