جیب بری در قبرستان/ یک سارق و یک مالخر دستگیر شدند


در اقدامی قاطع و هوشمندانه، نیروهای پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای شدند که پس از فرار از یک کمپ ترک اعتیاد، دست به سرقت‌های متعدد در قبرستان‌ها زده بود. سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات این عملیات موفقیت‌آمیز را تشریح کرد.

کشف و دستگیری جیب‌بر در قبرستان کهریزک

پرونده‌ای با موضوع جیب‌بری در قبرستان کهریزک، به دست کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی رسید. یکی از شهروندان که برای شرکت در مراسم خاکسپاری به قبرستان مراجعه کرده بود، پس از پایان مراسم متوجه سرقت کیف پول و تلفن همراه خود شده بود.

عملیات دقیق پلیس و اعترافات متهم

با انجام مراقبت‌های ویژه، پلیس موفق به دستگیری سارق در حین ارتکاب جرم شد. متهم در تحقیقات پلیس به بیش از ۲۰ فقره جیب‌بری از زائران و مراجعه‌کنندگان به بهشت زهرا (س) و سایر قبرستان‌ها اعتراف کرد. وی اظهار داشت که پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد در اهواز، برای تأمین معاش به تهران آمده و به جیب‌بری روی آورده بود.

شناسایی مالخر و کشف اموال مسروقه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی که به عنوان مالخر اموال مسروقه عمل می‌کرد خبر داد. با دستگیری این فرد، تعدادی از اموال مسروقه کشف و تاکنون ۱۵ تن از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

تداوم تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم

متهمان در حال حاضر در اختیار پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار دارند تا تحقیقات بیشتری جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی آن‌ها انجام شود. این عملیات نمونه‌ای از تعهد و کارآمدی نیروهای پلیس در حفظ امنیت و آرامش جامعه است.

نتیجه‌گیری

دستگیری این جیب‌بر حرفه‌ای و مالخر مرتبط با او، نشان‌دهنده هوشیاری و توانایی بالای پلیس آگاهی تهران بزرگ در ردیابی و مقابله با جرایم است. این اقدامات نه تنها به بازگرداندن اموال به مالباختگان کمک می‌کند بلکه احساس امنیت را در میان شهروندان تقویت می‌نماید.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *