یکی از عوامل اصلی گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به هلاکت رسید


در یک اطلاعیه جدید، خبر از هلاکت “اکرم ناروئی”، یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروه‌های تروریستی جنوب شرق کشور در منطقه بمپور، سیستان و بلوچستان به گوش رسید. ناروئی در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در بمپور به هلاکت رسید. این فرد، از عناصر پشتیبانی فعال در تأمین تسلیحات و حمایت از گروه‌های تروریستی جنوب شرق کشور بود.

سوابق شرارت مسلحانه

ناروئی دارای سوابق متعدد در شرارت مسلحانه بوده و نقش مهمی در ارتقاء تیم‌های عملیاتی و حمل و نقل تروریست‌های تکفیری در منطقه داشت. او در حمله به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و ترور پرسنل فراجا، نقش خائنانه‌ای در برهمنی امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا کرده بود.

دستگیری با نقض محافل

ناروئی با تغییر مکرر محل اختفا و رعایت ملاحظات حفاظتی، با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ارتش امام زمان (عج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شناسایی و محاصره شد. در پی دستگیری تروریست با قاطعیت در مقابل مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی، ناروئی به هلاکت رسید و همراه او یک تروریست دیگر بازداشت شد.

جمع‌بندی

با این هلاکت مهم، یکی از عوامل اصلی گروه‌های تروریستی در جنوب شرق کشور از بین برده شد. اقدامات امنیتی مؤثر با هوشیاری نیروهای حافظ امنیت کشور، تأکید بر پایش فعالیت‌های تروریستی و شکست دادن تدابیر شرارت مسلحانه، موجب حفظ امنیت و استقرار آرامش در منطقه می‌گردد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *