هشدار سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان آزمون‌ها

در یک اطلاعیه جدید، سازمان سنجش آموزش کشور هشداری صادر کرده و نسبت به سوءاستفاده مؤسسات سودجو و شبکه‌های مجازی از نام و اعتبار این سازمان هشدار داده است. سازمان سنجش آموزش کشور به هشدار مدیران کل داوطلبان آزمون‌ها نسبت به سوءاستفاده از عنوان “سنجش” در نام و نشان برخی مؤسسات وابسته به آزمون‌ها اخطار کرده و بر ضرورت هشیاری آنها تأکید کرده است.

اهمیت هشدار

اطلاعیه به دلیل هشدارهای مکرر درباره فراهم آوردن مواد آموزشی جعلی و فروش سوالات شبیه سازی شده، تأکید دارد که استفاده از نام “سنجش” برای مؤسسات سودجو تخلف محسوب می‌شود.

منابع رسمی سازمان

تنها منابع رسمی برای داوطلبان اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در وبسایت www.sanjesh.org می‌باشد. داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌ها می‌توانند از درگاه اطلاع‌رسانی سازمان، هفته‌نامه اطلاع‌رسانی پیک سنجش و کانال‌های اطلاع‌رسانی داخلی مانند سروش، آی‌گپ، گپ، بله و ایتا به آدرس‌های مشخص در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کنند.

توصیه به داوطلبان

داوطلبان و خانواده‌هایشان توصیه می‌شوند در برخورد با تبلیغات مشکوک، از رفتار آگاهانه برخوردار شده و به فریب اطلاعات کاذب مرتبط با سازمان سنجش آموزش کشور پناه نبرند. در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات انتفاعی یا ادعای وابستگی به سازمان سنجش آموزش کشور، به این سازمان اطلاع داده شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *