آغاز طرح ۱۰ پلیس راهور از امروز در پایتخت

درخصوص آغاز طرح ۱۰ پلیس راهور در تهران، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اطلاعاتی ارائه داد. وی اعلام کرد که از صبح امروز، ترافیک در برخی از محورهای شهر تهران سنگین بوده و این طرح با هدف ساماندهی تردد موتورسواران و کاهش تصادفات و سوانح مرتبط با آنان، آغاز شده است.

سرهنگ شریفی اظهار کرد که محورهایی نظیر بزرگراه‌های آزاد راه تهران کرج، نواب، حکیم، بابایی، علامه، زین الدین، و آزادی به دلیل تراکم بالا، به عنوان نقاط پرتراکم اعلام شده‌اند. او همچنین به ترافیک سنگین در برخی از تقاطعات و محورها اشاره کرد و راهنمایی‌هایی برای کاهش تراکم ارائه داد.

به علاوه، سرهنگ شریفی از ممنوعیت تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها هم خبر داد و تأکید کرد که این ممنوعیت به منظور جلوگیری از وقوع حوادث جدی و تصادفات آلاینده صورت گرفته است.

در آخرین بخش از گزارش، اعلام شد که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت ناگهانی و تغییر مسیرهای خودروها جلوگیری کنند و با حضور خود نظم خاصی به معابر شهری بدهند. همچنین، اهداف طرح ۱۰ پلیس راهور اعلام شد که به ساماندهی تردد موتورسواران، افزایش اطلاعات ترافیکی و افزایش انضباط رانندگان متوجه می‌شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *