۵۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در روستای قره‌لر تأمین شد

به همت بنیاد مسکن استان اردبیل و با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی، ۵۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در روستای قره‌لر و محدوده نوجده تأمین شد. این اقدام یک گام مهم در جهت توسعه مسکن روستایی و بهبود شرایط زندگی اهالی مناطق روستایی است.

توضیحات مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، حامد کیخسروی، در مراسم افتتاح این زمین‌ها اعلام کرد که واحدهای مسکونی روستایی در این زمین‌ها به مدت ۹۹ سال اجاره داده خواهند شد. این تصمیم با هدف ایجاد امکانات مسکونی برای اهالی روستا و تحول در زیرساخت‌های روستایی انجام شده است.

اولویت اختصاص به اهالی روستا

کیخسروی تأکید کرد که اولویت اختصاص این واحدهای مسکونی به اهالی روستا و جوانان مستعد آن منطقه است. این اقدام به نوعی به تحول اشتغال، گردشگری، و توسعه پایدار منطقه کمک خواهد کرد.

معاونت برنامه‌ریزی و اجتماعی وزارت راه و شهرسازی در جلسه

در جلسه افتتاح، معاونت برنامه‌ریزی و اجتماعی وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در این زمینه داشته و تأکید کرد که این زمین‌ها به منظور تأمین مسکن روستایی و بهبود زیرساخت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه

برای اجرای این طرح، از تسهیلات بانکی نیز استفاده خواهد شد و اهالی و روستاییان مشارکت فعّال خود را در ساخت و احداث مسکن‌های روستایی اعلام کرده‌اند.

ختم با تأکید بر نقش بنیاد مسکن در توسعه مسکن روستایی

با ختم مقاله، می‌توان نقش بنیاد مسکن در توسعه مسکن روستایی و ایجاد فرصت‌های بهتر زندگی برای اهالی روستا را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد. این اقدامات به جلبه توسعه پایدار و توازن‌افراز در ایران کمک خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *