بارش برف اردبیل را سفیدپوش کرد

اردبیل_ یک اخبار خوشحال‌کننده از استان اردبیل؛ بارش برف و باران که پس از ۱۵ روز از شروع چله کوچک این منطقه آغاز شد، ارتفاعات و شهرهای اردبیل را به رویای سفیدپوش تبدیل کرد.

بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی با شدت

گزارشات حاکی از این است که بارش نزولات جوی در برخی مناطق استان اردبیل از شامگاه جمعه شروع شد و در ساعات اولیه صبح به شکل برف نسبتاً شدیدی ادامه پیدا کرد. این بارش به‌ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور با شدت بیشتری بوده و راهداران با استقرار در گردنه‌های استان، ترافیک را تسهیل می‌کنند.

خوشحالی کشاورزان و زارعان از بارش برف

بارش برف در سال جاری، برای اولین بار رخ داده و این اتفاق خیلی از کشاورزان و زارعان منطقه را خوشحال کرده است. این بارش به عنوان منبع آب مهم برای کشت‌های دیم و باغات اراضی شیب‌دار مطرح می‌شود.

تعطیلی مدارس و آموزش آنلاین در برخی نقاط

به دلیل بارش برف، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی در شهر سرعین و روستاهای آن تعطیل شده و آموزش از طریق شبکه آموزشی شاد ادامه خواهد یافت.

پلیس راهور در حال ساماندهی ترافیک

در حال حاضر، بارش برف با شدت در مرکز استان اردبیل و مناطق مختلف این استان ادامه دارد. پلیس راهور با حضور در سطح شهر، ساماندهی ترافیک انجام می‌دهد تا مسیرهای عبور و مرور را برای شهروندان آسان‌تر سازد.

توجه به ادامه بارش برفی و پیش‌بینی اقدامات لازم

با توجه به ادامه بارش برف، توصیه می‌شود که شهروندان از اخبار و پیش‌بینی‌های هواشناسی مطلع باشند و به اقدامات احتیاطی نظیر استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم برای رانندگی در شرایط برفی توجه کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *