خانه » ۱۵ شهید در بمباران منزلی در دیرالبلح

۱۵ شهید در بمباران منزلی در دیرالبلح

0

در یک عمل جنایتکارانه جدید، ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را به بمباران کشاند. این حملات وحشیانه باعث شهادت ۱۵ فلسطینی و زخمی‌شدن چندین نفر دیگر شد.

ویرانی در اردوگاه‌ها: شهادت و زخمی‌شدن در اثر بمباران‌ها

بمباران در اردوگاه‌های نوار غزه، از جمله النصیرات و خان‌یونس، نیز منجر به شهادت و زخمی‌شدن گروهی از فلسطینیان شد. این جنایات منجر به فقدان جان چندین نفر و آسیب بهداشتی بسیاری دیگر شد.

حملات به مدارس و مناطق آوارگان: جنایت علیه نسل جوان فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در اردوگاه البریج حمله کرده و با بمباران آن، یک فلسطینی را به شهادت رساند. این حمله تلخ نشان از عدم احترام به حقوق بشر و قوانین جنگ دارد.

میزان خسارت: اعدام جمعیت مظلوم فلسطین

با افزایش به ۲۱۹۷۸ تن شهیدان و ۵۷۶۹۷ نفر زخمی‌شدگان، این حملات به نوار غزه منجر به آسیب جسمی و روحی گسترده در میان جمعیت مظلوم فلسطین شده است. این اعدام‌ها و زخمی‌شدگان نشان‌دهنده بی‌رحمی رژیم صهیونیستی است.

تجاوز به حقوق بشر: نقض قوانین بین‌المللی

شمارهای اعلام شده توسط سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نشان‌دهنده تجاوز به حقوق بشر و نقض قوانین بین‌المللی است. این اعتداءها باید محکوم و مسئولان آن باید به جرم ارتکاب جنایات جنگی محاکمه شوند.

تأکید بر نیاز به واکنش جهانی: حمایت از مظلومان فلسطین

تنها با واکنش جهانی قاطع می‌توان جلوی این حملات بی‌رحمانه را گرفت و به مظلومان فلسطین کمک کرد. جوامع بین‌المللی ملزم به اعلام موضع و محاکمه مسئولان این جنایات هستند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *