خانه » ۱۳۰۰ گلستانی عازم سرزمین وحی می شوند

۱۳۰۰ گلستانی عازم سرزمین وحی می شوند

0


در حرم مکه و مدینه، گام‌های اولیه کاروان حج عمره گلستان به خانه خدا می‌افتد. مدیر حج و زیارت استان، سیدعلی میرقاسمپور، اعلام کرد که ۱۳۰۰ نفر از گلستانی‌ها در این سفر مقدس شرکت خواهند کرد.

۱. ظرفیت حج عمره و تقاضاهای زیاد

میرقاسمپور با اشاره به تکمیل ظرفیت حج عمره گلستان، اعلام کرد که با وجود تقاضای بالا، درخواست‌های اضافی برای کاروان‌های فوق‌العاده ارسال کرده‌اند. او تأکید دارد که متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه فاخر ثبت کرده و برای سفرهای آینده ثبت‌نام کنند.

۲. تنوع کاروان‌ها بر اساس مذهب

بر اساس اطلاعات ارائه شده، ۱۰ کاروان از گلستان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، که از این تعداد ۶ کاروان اهل تسنن و ۴ کاروان اهل تشیع هستند. این تنوع مذهبی نشان از وحدت و همبستگی در جمع مسلمانان دارد.

۳. زمان حرکت و مسیر سفر

نخستین پرواز زائران گلستانی روز پنج‌شنبه انجام می‌شود. حرکت از ایستگاه پروازی ساری به سمت جده انجام خواهد شد. این زائران مدت ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

نتیجه‌گیری

با آغاز این سفر مقدس، امیدواریم زائران گلستانی در حرمین مطهر، لحظاتی پربار از عبادت و صلح را سپری کنند. این تجربه‌ی مهم نشان از توجه به اراده مردم و مسئولین در برآورده کردن این امانت مهم دینی دارد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *