خانه » مذاکره پرسپولیس با برانکو

مذاکره پرسپولیس با برانکو

0

باشگاه پرسپولیس به دنبال جدایی از یحیی گل‌محمدی و نیاز به یک مربی با تجربه استوار بر سرنوشت تیم برای فصل آینده خود است. مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم به مرحله تاییدی رسیده است.

جدایی گل‌محمدی و نیاز به استواری تاکتیکی

با جدایی یحیی گل‌محمدی، پرسپولیس نیازمند یک سرمربی استوار و مجرب برای اداره امور تیم خود شده است. این تیم که به تازگی سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده، نیاز به یک رهبری تاکتیکی دارد تا در رقابت‌های داخلی و خارجی به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

آغاز مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، اعلام کرد که دلبری عضو هیأت مدیره باشگاه در امارات مذاکراتی با برانکو داشته و موضوع مذاکرات به دید مسئولان فدراسیون فوتبال عمان نیز رسیده است. این موضوع نشان از جدیت و تعهد پرسپولیس به جذب یک سرمربی برجسته دارد.

انتظار برای پاسخ ایوانکوویچ

درویش افزود: “تا روز چهارشنبه منتظر پاسخ برانکو می‌مانیم. او از ما خواسته است تا نظر خانواده‌اش را جویا شود. در صورت عدم بازگشت ایوانکوویچ به پرسپولیس، با گزینه‌های دیگری به مذاکرات خواهیم پرداخت.”

آینده روشن پرسپولیس با برانکو؟

پرسپولیس در حال حاضر در انتظار تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به این تیم است. آیا این مذاکرات به توافقی موفق منجر می‌شود؟ آیا ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اعلام خواهد شد؟ با اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک آشنا خواهیم شد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *