وظیفه وزارت بهداشت تأمین نیازهای مادی پرستاران است

در نشست اعطای اعتبارنامه منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری، وزیر بهداشت، بهرام عین‌اللهی، به تأکید بر وظیفه وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای مادی پرستاران پرداخته است. او در این بیانات به اهمیت و نقش برجسته پرستاران در جامعه سلامت ایران اشاره کرده و نیازمندی به حمایت از آنها را بیان کرده است.

اعطای اعتبارنامه به منتخبان شورای عالی سازمان نظام پرستاری

وی در ابتدا از حضور گسترده و مشارکت فعال جامعه پرستاری در انتخابات سازمان نظام پرستاری تشکر کرده و این حمایت را به عنوان یک افتخار برجسته توصیف نموده است. این انتخابات به منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری این فرصت را داده تا به خدمت به جامعه پرستاری اختصاص دهند.

اهمیت زمان حاکمیت و مسئولیت مدیران

عین‌اللهی با تأکید بر اظهارات رهبری درباره کوتاه بودن عمر مسئولیت، به ضرورت قدر دانی از لحظات مسئولیت اشاره کرده است. وی این لحظات را فرصتی منحصر به فرد برای منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری دانسته و بر آن‌ها تأکید کرده است که این زمان را به خدمت به جامعه پرستاری اختصاص دهند.

اعتبارات پرستاران در حوادث و بحران‌ها

وزیر بهداشت با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، از ایثارگری و رشادت نیروهای بهداشتی، درمانی و پرستاران در مقابل بحران‌ها و حوادث یاد کرده است. او به شجاعت پرستاران و نقش برجسته آنها در رخدادهای مختلف، از جمله همه گیری کرونا، اشاره نموده و این مهارت‌ها و اخلاقیات را از ویژگی‌های منحصر به فرد پرستاران ایران دانسته است.

تأکید بر نیاز به حمایت وزارت بهداشت از پرستاران

عین‌اللهی در ادامه به ضرورت تأمین نیازهای مادی پرستاران اشاره کرده و اهمیت اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری را برجسته کرده است. وی تأکید دارد که این قانون با توجه به عملکرد نیروها، به سمت پرداخت‌های عادلانه و متناسب حرکت می‌کند.

فرهنگ مهربانی و عاطفه در پرستاران ایران

در ختام، وزیر بهداشت به فرهنگ مهربانی و عاطفه در پرستاران ایران اشاره کرده و این ویژگی‌های منحصر به فرد را از عوامل تمایزدهنده پرستاران ایران در مقایسه با کشورهای دیگر دانسته است. او از همکاری بیشتر وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری برای ترویج این فرهنگ اسلامی و ایرانی در حوزه پرستاری خواستار شده است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *