خانه » اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه «یحیی سنوار»

اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه «یحیی سنوار»

0


اتحادیه اروپا در گامی ناگهانی و خصمانه، رهبر جنبش مقاومت فلسطین، «یحیی سنوار» را در فهرست تروریستی قرار داده است. این تصمیم در هماهنگی با رژیم صهیونیستی اعلام شده و موجب تحریم‌های جدیدی بر علیه سنوار شده است.

ادعاهای اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا این تحریم‌ها را به عنوان پاسخی به فعالیت‌های رزمندگان حماس، به عنوان گروه مقاومتی در برابر اشغالگران قدس اعلام کرده است. این ادعا به‌طور کامل با عملیات غرورآفرین این گروه متفاوت است.

تأثیرات تحریم‌ها

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا به سرعت اعمال شده و دارایی‌ها و وجوه ادعایی سنوار در کشورهای اعضای اتحادیه را مسدود کرده است. این اقدام همچنین منجر به محدود شدن دسترسی او به منابع مالی و اقتصادی در داخل اروپا خواهد شد.

زندگی و مبارزات «یحیی سنوار»

«یحیی سنوار» با گذراندن ۲۲ سال در زندان رژیم صهیونیستی، در سال ۲۰۱۱ به همراه بیش از یک هزار اسیر دیگر به دلیل آزادی یک سرباز صهیونیستی آزاد شد. او در اردوگاه آوارگان خان یونس به دنیا آمده و هم اکنون در سن ۶۱ سالگی به عنوان رهبر حماس در نوار غزه شناخته می‌شود.

چشم انداز آینده

این تحریم‌ها واکنش‌های گسترده‌ای در اوساط ملت فلسطین و دیگر کشورهای جهان اسلام ایجاد کرده و به چالش جدیدی برای مقاومت فلسطین تبدیل شده است. زمینه‌های تداوم مبارزات و پاسخ به تحریم‌ها، آینده مبارزه فلسطین را تعیین خواهد کرد

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *