خانه » تاریخ‌سازی خاتون با صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا

تاریخ‌سازی خاتون با صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا

0

## تیم فوتبال بانوان خاتون بم، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با پیروزی در مقابل کالج اسکالرز تایلند، به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. خاتون بم در سومین بازی خود در مرحله گروهی، با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و با کسب 4 امتیاز، از سد نماینده فیلیپین گذشت.

در نیمه اول بازی، شهناز جعفری زاده با گلزنی برای خاتون، بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساند. نیمه دوم نیز با تلاشی سرسختانه از سوی هر دو تیم همراه بود، اما در نهایت در دقایق پایانی، زهرا قنبری در دقیقه 94 با گلزنی خود، پیروزی خاتون بم را رقم زد.

با این پیروزی تاریخی، تیم خاتون بم در نخستین دوره جام باشگاه های آسیا، به مرحله حذفی این مسابقات راه یافت و نام خود را در تاریخ فوتبال بانوان ایران به ثبت رساند.

گفتنی است، تیم خاتون بم در دیدار اول مقابل ملبورن سیتی استرالیا با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شده بود و در دومین بازی خود برابر نماینده فیلیپین به تساوی رسیده بود.

مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با حضور 12 تیم در 3 گروه برگزار می شود. از هر گروه 2 تیم برتر مستقیما به مرحله حذفی راه می یابند و 2 تیم برتر سوم نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت. در صورت صعود از مرحله گروهی، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در فروردین 1404 برگزار خواهد شد.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *