خانه » سریال «طوبی»؛ حکایت خانواده و اربعین در صدر پربیننده‌ها

سریال «طوبی»؛ حکایت خانواده و اربعین در صدر پربیننده‌ها

0

سریال تاریخی «طوبی» که روایتی از زندگی زنی مبارز در دوران پهلوی و پس از انقلاب است، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است. براساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، این سریال در نیمه اول شهریور با کسب حدود ۳۲ درصد مخاطب، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تابستان تبدیل شده است.

«طوبی» که از ۱۳ مردادماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، با قلم سید حسین امیرجهانی، تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی، داستانی حماسی و خانوادگی را به تصویر می‌کشد. این سریال ۵۸ قسمتی، زندگی زنی مبارز را از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ روایت می‌کند که در کنار مبارزات انقلابی، تلاش می‌کند تا خانواده خود را حفظ کند.

از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به هومن برق‌نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی‌پور و رحیم نوروزی اشاره کرد.

مضامین اصلی سریال «طوبی» خانواده، مبارزات انقلابی و پیاده‌روی اربعین هستند. این سریال با پرداختن به این موضوعات، توانسته است ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند و به یکی از پدیده‌‌های تلویزیونی تابستان تبدیل شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *