۴۵ پروژه شهرداری زاهدان افتتاح شد


در شهر زاهدان، قلب سیستان و بلوچستان، شاهد رویدادی بزرگ هستیم که نشان‌دهنده پیشرفت و همدلی است. با همزمانی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۴۵ پروژه کلیدی در بخش‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی با افتخار به بهره‌برداری رسیدند، نشان دهنده تعهد و پیشرفت شهرداری زاهدان و همکاری مستمر جامعه است.

پیشران‌های توسعه شهری در زاهدان

محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان، در مراسمی که شامگاه ۱۸ بهمن برگزار شد، بر اهمیت وحدت و همدلی میان شیعه و سنی تاکید کرد و زاهدان را نمادی از وحدت ایران اسلامی معرفی نمود. این همدلی و همگرایی، موتور محرکه‌ای برای توسعه شهری است که به خوبی در این پروژه‌ها منعکس شده است.

سرمایه‌گذاری عظیم در پروژه‌های زیربنایی و رفاهی

با بودجه‌ای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، این پروژه‌ها شامل بهسازی میادین ورودی، احداث بوستان‌ها و پارک‌ها، راه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی بودند. این اقدامات نه تنها به زیباسازی شهری کمک می‌کنند بلکه استانداردهای زندگی شهروندان را نیز ارتقاء می‌بخشند.

تاکید بر توسعه هدفمند و پایدار

براهویی همچنین بر اهمیت همکاری بین دستگاه‌های مختلف برای دستیابی به توسعه هدفمند و پایدار تاکید کرد. این رویکرد نه تنها در جهش توسعه شهری نمود یافته بلکه زاهدان را به مسیری رو به رشد و پیشرفت سوق داده است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *