گروه های جهادی تا اتمام بازسازی مناطق زلزله خوی حضور دارند

در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده خوی، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد که گروه‌های جهادی سپاه تا پایان عملیات بازسازی در این مناطق حضور خواهند داشت. این مشارکت به همراه مردم و زلزله زدگان جهت بهبود وضعیت مناطق زلزله زده در حال انجام است.

موفقیت‌های بازسازی با مشارکت گروه‌های جهادی

سردار فدوی به تحلیل وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی پرداخت و اظهار داشت که تاکنون گام‌های مثبتی برای بازسازی این مناطق انجام شده و مشارکت گروه‌های جهادی به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم، تلاش‌های قابل تحسینی را در این راستا به انجام رسانده‌اند.

همدلی مردم و گروه‌های جهادی در حوادث طبیعی

سردار فدوی به اراده و همدلی مردم ایران در حوادث طبیعی اشاره کرد و تأکید کرد که با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی و تعهد اسلامی، هموطنان عزیز در هر گرفتاری به کنار هم می‌ایستند. این همدلی در مواجهه با آسیب‌های زلزله خوی نیز مشهود بوده و تا کنون منجر به نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده شده است.

گروه‌های جهادی و نقش برجسته در بازسازی

وی بیان کرد: “گروه‌های جهادی سپاه و دیگر گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده خوی نقش بسیار مؤثری در حل مشکلات مردم ایفا کرده‌اند.” این گروه‌ها تا پایان عملیات بازسازی در کنار مردم و زلزله زدگان خواهند بود.

افتتاح پروژه بازسازی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج)

در پایان بازدید، سردار فدوی از افتتاح طرح بازسازی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) روستای تپه باشی فیرورق خبر داد. این مسجد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال توسط گروه‌های جهادی سپاه بازسازی شده و افتتاح آن نمونه دیگری از موفقیت‌های این تیم در عملیات بازسازی است.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *