کشف ۲۲ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی، از کشف و ضبط ۲۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهرستان تبریز خبر داد. این اقدام به دنبال گزارش‌های مردمی از فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در برخی نقاط این شهرستان صورت گرفته است.

همکاری شرکت توزیع برق و نیروی انتظامی در کشف دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، با تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز و همراهی نیروی انتظامی، تعداد ۲۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهرک اندیشه تبریز و بخش باسمنج کشف و ضبط شده است. این دستگاه‌ها در مناطق مختلف شهرستان توزیع شده بودند.

توزیع دستگاه‌های کشف شده در مناطق مختلف

از مجموع دستگاه‌های جمع آوری شده، ۶ دستگاه مربوط به شهرک اندیشه و ۱۶ دستگاه متعلق به شهر باسمنج بوده است. این دستگاه‌ها در اقدامی غیرقانونی به استخراج رمز ارز مشغول بودند.

اختلال در شبکه برق و آسیب به وسایل برقی

حسامی با اشاره به اینکه فعالیت این مزارع موجب اختلال در شبکه برق و تحمیل فشار به آن شده و به وسایل برقی شهروندان آسیب می‌زند، تأکید کرد که شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدامات قابل توجهی برای مقابله با این موضوع انجام می‌دهد.

اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری از فعالیت مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز تأکید کرد. وی اعلام کرد که مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی، موضوع را به مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *