هنرمندانی که لرزه به تن صهیونیست‌ها می‌اندازند

در یک نشست خبری جذاب و هنری، عباس ناصری کیوریتور نمایشگاه کارتون و کاریکاتور “بیمارستان منطقه جنگی نیست”، اهمیت این رویداد هنری را برجسته کرد. اسامی هنرمندانی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، به لرزه در تن صهیونیست‌ها منجر شده و باعث شدند تا این رویداد به یک پلتفرم انتقادی و هنری تبدیل شود.

رونمایی از کتاب “بیمارستان منطقه جنگی نیست”

نشست خبری به مناسبت رونمایی از کتاب کارتون و کاریکاتور “بیمارستان منطقه جنگی نیست” و افتتاحیه نمایشگاه مربوطه در حوزه هنری برگزار شد. اکرم صدیقی، رئیس حوزه هنری استان خراسان شمالی، بیان کرد که این نمایشگاه به عنوان نتیجه حساسیت هنرمندان به حوادث جهانی، به تداوم خلق اثرات منحصر به فردی انجامیده است.

حمایت از غزه و اعتراض به بمباران بیمارستان‌ها

در این نشست، عباس ناصری، کیوریتور و دبیر نمایشگاه، توضیح داد که اتفاقات مانند بمباران بیمارستان‌ها در غزه، هنرمندان را فراهم کرده است تا با هنر خود، اعتراضی قاطع به این اعمال نادرست صهیونیستی ابراز کنند. وی بیان کرد که تلاش برای جلب توجه به این جنایات باعث شده تا آثار اورجینال و دست اول هنرمندان بین‌المللی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

لرزش صهیونیست‌ها از آثار هنرمندان

عباس ناصری همچنین افزود که این نمایشگاه با دعوت هنرمندان بین‌المللی، لرزه‌ای به تن صهیونیست‌ها انداخته و این پیام را منتقل کرده که این اعتراض به سیاست‌های نادرست اسرائیل، مسئولیت هنرمندان جهانی نیز می‌باشد.

گفتگو با هنرمندان: نقش هنر در مبارزه با بی عدالتی و نسل‌کشی

در ویدیوهایی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه، ابراز شد که هنر کاریکاتور باید به بی عدالتی، جنگ نابرابر، نسل‌کشی و حمله به مدارس و بیمارستان‌ها واکنش نشان دهد. دارکو دارلجویک، هنرمند کاریکاتوریست مونته‌نگرو، این اهداف هنری را تشریح کرد و تأکید کرد که هنرمندان باید با آثار خود به مبارزه با بی انصافی و بی انسانی اعتراض کنند.

هنر تجسمی: سلاحی در مبارزه با ظلم

محمد زرویی نصرآباد، مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری، نقش هنر تجسمی را به عنوان سلاحی برای مبارزه با ظلم و نابرابری بیان کرد. وی افزود که هنرمندان تجسمی با ارایه آثاری قوی و تأثیرگذار، به جوانان جهان پیام می‌دهند که باید با زبان هنر به مبارزه با بی عدالتی‌ها بپردازند.

نمایشگاه بین‌المللی: پیام حمایت از هنرمندان

سعید لشگری، معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری، تأکید کرد که حضور هنرمندان بین‌المللی در این نمایشگاه نشان از حمایت جهانی از هنرمندان ایرانی است. او بیان کرد که نمایشگاه “بیمارستان منطقه جنگی نیست” محصول صف آرایی هنرمندان است که با وحدت در جبهه مبارزه با ظلم و ستم قرار گرفته‌اند.

ختمی به نمایشگاه

در پایان نشست خبری، کتاب کارتون و کاریکاتور “بیمارستان منطقه جنگی نیست” به طور رسمی رونمایی شد و نمایشگاه با حضور حاضران در گالری عالی حوزه هنری افتتاح گردید. این رویداد هنری، با حضور هنرمندان بین‌المللی، پیامی قاطع در مبارزه با سیاست‌های نادرست و ظلم اسرائیل منعکس کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *