مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید/ امضا پیش قرارداد نهایی

در یک گام مهم برای فوتبال ایران، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی، با باشگاه اینتر ایتالیا به توافق رسیده و پیش قرارداد نهایی را امضا کرده است. این توافقات به مدیر برنامه‌های طارمی اجازه داده تا به توافقات نهایی با اینتر ایتالیا برسد، و این گلزن با امضای قرارداد در این تیم حضور پیدا کند.

تصمیم به پیوستن به اینتر ایتالیا

مهدی طارمی که در حال حاضر همراه با تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شرکت دارد، تصمیم گرفته است که پیش از پایان قرارداد باشگاه پورتو، درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم بگیرد. او که در فصل جاری باشگاه پورتو به دلایل مختلف به رضایت خود نرسیده بود، تصمیم به مذاکره با اینتر ایتالیا گرفته و حالا با امضای پیش قرارداد نهایی، به آرزوی خود برای حضور در سری آ ایتالیا نزدیک شده است.

مهدی طارمی و سفر به دنیای سری آ ایتالیا

طبق اطلاعات منبع موثق، توافقات نهایی همراه با امضای پیش قرارداد این بازیکن با اینتر ایتالیا به اتمام رسیده است. با تست‌های پزشکی در انتهای فصل جاری، طارمی امکان دارد به عنوان بازیکن این تیم درخشان حضور یابد و با پوشیدن پیراهن اینتر به میدان برود.

خداحافظی با پورتو و آغاز دوران جدید

با امضای این قرارداد، طارمی در پایان فصل جاری خداحافظی خواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد با پشتیبانی اینتر به میدان خواهد رفت. این توافق قطعی و بدون امکان ترانسفر به سایر باشگاه‌ها، بازیکن محبوب ایرانی را به دنیای جدید سری آ ایتالیا می‌فرستد.

مهدی طارمی با پیوستن به اینتر ایتالیا، قدمی دیگر در راستای توسعه حرفه‌ای خود برداشته و امیدواریم که بازی‌های خیره‌کننده‌ای در این تیم داشته باشد. این تصمیم به همراه توقف در تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، آینده درخشانی را برای این بازیکن پیش‌بینی می‌کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *