گلستانی ها روزانه بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند

مدیر عامل شرکت گاز گلستان اعلام کرد: گلستانی‌ها طی هفته جاری به میزان بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند. این رقم نشان‌دهنده میزان بالای نیاز به این منبع انرژی در این استان می‌باشد.

گسترش شبکه گاز در روستاهای گلستان

با بیان اینکه از بیش از ۹۹۰ روستا در گلستان تنها ۹۴۰ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند، علی طالبی اظهار داشت: علاقه مندی به گسترش این شبکه در تاقلب و تکمیل شدن پروژه‌ها، این شرکت در پی افزایش تعداد روستاهای متصل به گاز است.

پیش بینی افزایش تعداد روستاها با گاز رسانی

طالبی افزود: تا پایان امسال ۱۰ روستا به این شبکه اضافه خواهند شد، و تا زمانی که تعداد خانوارها زیر ۲۰ خانوار باشد یا در طرح کوچ قرار داشته باشند، امکان گاز رسانی وجود ندارد.

آمار مشترکان و افزایش جدید

مدیر عامل اعلام کرد: شرکت گاز گلستان در حال حاضر دارای ۶۶۰ هزار مشترک در بخش خانگی است که ۱۷ هزار مشترک جدید هستند و ۸۰ درصد این مشترکان افراد کم مصرف هستند.

تخفیف برای مشترکان کم مصرف

او تصریح کرد: تخفیف‌ها برای افرادی که در هر دوره ۱۰۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و همچنین تا ۳۵ درصد کاهش داشته باشند، در قبض آن‌ها لحاظ خواهد شد و در صورت کاهش بیش از ۳۵ درصد، مبلغی از قبض آن‌ها کسر خواهد شد.

کاهش مصرف در ادارات و اقدامات تشویقی

طالبی اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده، در آذرماه ۹۵ درصد ادارات بیش از ۲۰ درصد کاهش مصرف داشته‌اند. این اقدامات به منظور حفظ منابع و کاهش مصرف انرژی در جامعه صورت گرفته‌اند.

تعویض بخاری‌ها و راهکارهای جلوگیری از اتلاف

مدیر عامل شرکت گاز گلستان به عنوان یکی از اقدامات مهم، تعویض رایگان بخاری‌های قدیمی را اعلام کرد و گفت: تا به امروز بیش از ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری با راندمان بالا خریداری شده است.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *