مربی ایتالیایی از گزینه ها خط خورد

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر، تیم پرسپولیس با کسب ۳۰ امتیاز، پایین‌تر از رقبا قرار گرفته و امور تیم را به خود اختصاص داد. تصمیم به جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم گرفته شد و مدیران باشگاه هنوز به توافق با گزینه‌ای برای هدایت تیم نرسیده‌اند.

گزینه‌های مورد بررسی

مذاکرات مدیران باشگاه با چند مربی اروپایی در جاری است. گزینه‌های مختلفی مطرح شده است که به بررسی آنها می‌پردازیم.

ژوزه پسیرو

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال نیجریه، یکی از گزینه‌های مدیران پرسپولیس است. با توجه به حضور نیجریه در جام ملت‌های آفریقا، مذاکرات با او به پسا این رقابت‌ها موکول شده و امکان ادامه کار با تیم ملی نیجریه وجود دارد.

ولادمیر پتکوویچ

مربی اهل کشور یوگوسلاوی که سابقه هدایت تیم‌های ملی سوئیس، لاتزیو و بوردو را دارد. درخواست مالی او بیشتر از حدود دستمزد مدنظر پرسپولیس است، اما مذاکرات همچنان ادامه دارد.

آنتونیو کونسیسائو

مربی اهل کشور پرتغال که آخرین بار تیم ملی کامرون را هدایت کرده است. تاکنون انتقال به لیگ برتر ایران را مورد توجه قرار نداده است و مذاکرات با این گزینه نیز در حال ادامه است.

گزینه‌های دیگر

چندین گزینه خارجی دیگر هم در لیست مدیران پرسپولیس برای انتخاب مربی جدید وجود دارد و آنها در تلاش هستند تا به سرعت تکلیف هدایت تیم را مشخص کنند.

وضعیت موقت

تمرینات تیم تاکنون توسط اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل محمدی انجام شده و پپه لوسادا نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار او حضور دارد. حسینی نیز با برطرف شدن مشکلات به زودی به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد. وضعیت مربی دروازه‌بانان پس از جدایی ننکا هنوز مشخص نیست.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *