«شیخ زکزاکی» با آیت الله اعرافی دیدار و گفت‌وگو کرد


در یک دیدار مهم و معنوی، «شیخ ابراهیم زکزاکی»، رهبر جنبش اسلامی نیجریه، با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به گفت‌وگو پرداختند. این دیدار به منظور تبادل نظر درباره فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی نیجریه و مسائل جهان اسلام برگزار شد.

گزارش از فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی نیجریه

در جریان دیدار، «شیخ زکزاکی» به معرفی جزئیات فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی در نیجریه پرداخت و مسائل مختلف جهان اسلام را به بحث گذاشت.

تحولات فرهنگی نیجریه و آفریقا

شیخ زکزاکی، تحولات فرهنگی نیجریه و آفریقا را به عنوان الگوهای موفقیت، الهام‌بخش از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران دانست. او بر ادامه انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تاکید کرد و برای سربلندی این انقلاب، از توفیق بیش‌ازپیش برای رهبر انقلاب دعا کرد.

تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیخ زکزاکی

آیت‌الله اعرافی نیز از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیخ زکزاکی در گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب تقدیر کرد. او با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شیخ زکزاکی، امیدواری خود را برای همکاری‌های بیشتر دولت نیجریه در این زمینه ابراز کرد.

نهایت ارادت به ارواح شهدا

در پایان دیدار، آیت‌الله اعرافی ارادت خود را به ارواح شهدا و مقاومت‌های اسلامی، به ویژه ارواح پاک فروزان و منسوبان شهید زکزاکی اعلام کرد و درود فراوان برای آن‌ها فرستاد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *