دستگیری یک متهم تجاوز به عنف در همدان با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج)


دادستان همدان اعلام کرد که با همکاری نیروهای حفاظت اطلاعات دادگستری و سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمی به نام (ع – سلامت) به اتهام تجاوز به عنف دستگیر شده است. حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب همدان، به سرعت پیگیری اقدامات دستگاه قضایی در خصوص این موضوع را تأکید کرد.

دستگیری با هماهنگی نیروهای گمنام امام زمان (عج)

حسن خانجانی با اشاره به همکاری مؤثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عملیات، اعلام کرد که متهم با کمک این نیروهای گمنام در تهران دستگیر شده است. این هماهنگی نقش بسیار مؤثری در موفقیت این عملیات بازی کرده است.

انتقال به همدان و آغاز تحقیقات

پس از دستگیری، متهم به همدان منتقل شده و در حال حاضر تحقیقات ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب همدان با اطمینان اعلام کرد که جزئیات بیشتر پرونده پس از اتمام تحقیقات به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اطلاع رسانی به افراد متضرر

به افرادی که از این متهم شکایتی دارند، دادستانی همدان توصیه کرد به حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان مراجعه کنند. مستقر در ساختمان شهید همدانی واقع در آرامگاه بوعلی، این مرکز آماده‌ است تا شکایت‌ها را با دقت پیگیری نماید.

تأکید بر جلوگیری از ترویج مفسده

دادستان همدان با تأکید بر اینکه هیچ گونه ترویج مفسده‌ای را تحمل نخواهیم کرد، اعلام کرد که پس از اتمام تحقیقات، جزئیات کامل پرونده به اطلاع عموم خواهد رسید. او تأکید کرد که حقیقت و عدالت به سرعت به افکار عمومی ارائه خواهد شد و هر گونه نقض حقوق انسانی به شدت پیگیری خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *