حمله موشکی ناموفق ارتش اوکراین به منطقه «کورسک» روسیه

در یک حمله موشکی ناکام، ارتش اوکراین توانسته به منطقه «کورسک» روسیه نفوذ کند، اما پدافند هوایی این کشور در مقابل حمله موفق به مهارت خود ادامه داد. فرماندار منطقه کورسک، «رومان استاروومیت»، این حمله را به عنوان یک تلاش ناموفق از سوی ارتش اوکراین معرفی کرده و اعلام کرده که سه موشک مهاجم اوکراین توسط پدافند هوایی این منطقه منهدم شده‌اند.

اطلاعات بیشتر از تازه‌ترین حوادث

با توجه به اطلاعات اولیه ارائه شده، سامانه‌های پدافندی موفق به منهدم کردن سه موشک اوکراینی در آسمان منطقه واتِجسکیِ استان کورسک شده‌اند. این اقدام نشان‌دهنده قدرت و کارآیی پدافند هوایی روسیه است.

دفاع موفق از تهاجم‌های اوکراین

وزارت دفاع روسیه نیز اظهار کرده است که نیروهای مسلح روسیه در مناطق مختلف جمهوری خلق دونتسک حملات نیروهای اوکراینی را با موفقیت دفع کرده‌اند. این اقدامات با استفاده از نیروی هوایی و آتش سنگین توپخانه صورت گرفته و به تلفات قابل توجهی در سپری از نیروهای اوکراین انجامیده است.

تلفات و زخمیان اوکراین در نتیجه درگیری‌ها

بیانیه وزارت دفاع روسیه حاکی از تلفات و خسارات اوکراین است. بیش از ۳۰۰ سرباز اوکراینی، ۹ تانک، چهار خودروی جنگی پیاده نظام، چهار خودروی زرهی، یک سامانه پدافند هوایی Strela-۱۰ و ۲۷ خودروی موتوری از مهمات خود را از دست داده‌اند.

مهاجمان اوکراین همچنان در مقابل پیشروی روسیه مقاومت می‌کنند

با وجود دفاعات موفق روسیه، ارتش اوکراین همچنان سعی در مقاومت دارد. این پیروزی‌ها و چالش‌های نظامی، داستان تازه این منطقه از جنگ را نوشته و بر سیر رویدادها تأثیر گذار خواهد بود.

آمادگی روسیه برای مقابله با حملات موازی اوکراین

بیانیه وزارت دفاع روسیه همچنین اشاره به حمله همه‌جانبه با تسلیحات دریایی و هوایی علیه تأسیسات نظامی و صنعتی اوکراین دارد. این حمله با استفاده از موشک‌های مافوق‌صوت کینژال و پهپادها صورت گرفته و مجتمع صنعتی و نظامی اوکراینی را هدف قرار داده است.

تعداد کشته‌شدگان درگیری‌ها

با توجه به اطلاعات اعلام شده، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۳۵ نظامی اوکراینی در محاور مختلف جان باخته‌اند. این اعداد نشان‌دهنده شدت درگیری‌ها و امکانات نظامی روسیه و اوکراین در مقابل یکدیگر است.

پیروزی پدافند هوایی در مناطق مختلف

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش روسیه همچنان با موفقیت پهپادها و موشک‌های هواپیماهای اوکراینی را منهدم می‌کنند. این پیروزی‌ها نشان‌دهنده آمادگی و توانایی پدافند هوایی روسیه در مقابله با حملات هوایی حریفانه هستند.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *