تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است


در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تغییر در تیم اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت تمامی این شایعات را قاطعانه تکذیب کرد. این اظهارات در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالات مطرح شده در خصوص احتمال تغییرات در تیم اقتصادی ارائه شد.

عملکرد تیم اقتصادی دولت

سپهر خلجی با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در اقتصاد کشور رخ داده، افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری را از جمله دستاوردهای تیم فعلی دانست. وی افزود که کنترل حجم نقدینگی نیز به عنوان یکی دیگر از موفقیت‌های این تیم، نقش بسزایی در استحکام بخشی به اقتصاد ملی داشته است.

پاسخ به شایعات

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه تأکید کرد که علیرغم وجود شایعات، هیچ برنامه‌ای برای تغییر در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد و این تیم به کار خود ادامه خواهد داد. خلجی معتقد است که برخی افراد به دلیل نارضایتی از پیشرفت‌های اقتصادی، ممکن است به ترویج شایعات بپردازند اما دولت مصمم است تا با تمام توان در جهت اهداف اقتصادی خود پیش رود.

آینده سیاست‌های اقتصادی دولت

در خاتمه، سخنگوی دولت تأکید کرد که دولت به هدف‌گذاری‌های خود برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی ادامه خواهد داد. با تداوم فعالیت تیم اقتصادی فعلی، انتظار می‌رود که سیاست‌های کلان اقتصادی دولت به تدریج نتایج مثبت بیشتری را برای کشور به ارمغان آورد و به ثبات اقتصادی پایدار بیانجامد.

این اظهارات سپهر خلجی بیانگر آن است که دولت به دنبال حفظ ثبات و ادامه مسیر توسعه اقتصادی است و شایعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها نباید توجهات را از این مسیر اصلی منحرف کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *