انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با خبر داد که پروازهای عمره مفرده، پس از وقفه‌ای نه ساله، با برنامه‌ریزی دقیق و مدون، مجدداً آغاز شده‌اند. این پروازها با هدف ارائه خدمات به زائرانی که عازم خانه خدا هستند، از اول اردیبهشت ماه شروع و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

پروازهای مستمر از ایستگاه‌های مختلف کشور

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روزانه دو پرواز با ظرفیت کلی ۲۶۰ زائر از ایستگاه‌های تهران، مشهد، و سایر نقاط مهم ایران به مقصد کشور عربستان برگزار می‌شود. در مجموع، از تهران ۱۱ پرواز، از مشهد ۲ پرواز و از دیگر ایستگاه‌های مهم همچون زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز، به ترتیب یک پرواز در نظر گرفته شده است.

تدابیر ویژه برای تضمین سلامت و امنیت زائران

در راستای اطمینان از سلامت و امنیت زائران، تمامی پروازها مطابق با استانداردهای بهداشتی و امنیتی جدیدترین اقدامات پیشگیرانه را به کار بسته‌اند. این اقدامات شامل ضدعفونی کامل هواپیماها قبل و بعد از هر پرواز، بررسی دقیق وضعیت سلامت مسافران قبل از پرواز و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام مدت سفر می‌شود.

آمادگی کامل برای پاسخگویی به نیازهای زائران

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تمامی تدارکات لازم را برای رفاه حال زائران و ارائه خدمات مناسب در طول مدت سفر به خوبی برنامه‌ریزی کرده است. از جمله این تدارکات می‌توان به ارائه خدمات پشتیبانی فنی، خدمات پزشکی و امدادی در طول پرواز و در مقصد اشاره کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *