الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و ۱۰۰ شناور موشک‌ انداز به سپاه


آیین الحاق ناو ابومهدی المهندس و ۱۰۰ فروند شناور موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، برگزار گردید. این رویداد نشان از تصمیم جدی جمهوری اسلامی برای تقویت نیروهای نظامی و افزایش قدرت دفاعی است.

الحاق ناو ابومهدی المهندس

ناو ابومهدی المهندس، نماد ایثار و شجاعت در مقابل تهدیدهای خارجی، به نیروی دریایی سپاه پیوست. این الحاق، یکی از ادامه‌های سیاست تقویت قدرت نظامی کشور است که به‌ویژه در زمینه دریایی، جلوه‌گر شجاعت و قدرت ایران در منطقه خواهد بود.

خصوصیات شناور ابومهدی المهندس

شناور گشتی رزمی ابومهدی المهندس با طراحی مبتنی بر نیازهای عملیاتی نیروی دریایی سپاه توسط جوانان متخصص داخلی تولید شده است. این شناور دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی مانند رادارگریزی، چهار موتور دریایی با سرعت بالا، و قابلیت دریانوردی بردبلند است.

قابلیت‌های شناور

شناور ابومهدی المهندس با قابلیت حمل و فرود و استفاده از پهپادهای عمودپروا (VTOL) و پرتاپ پهپاد رزمی، برای انجام عملیات‌های نظامی در روز و شب آماده است. این شناور با سامانه‌های پیشرفته کشف و رهگیری، پرتابگرهای دریاپایه، و تجهیزات امدادی و پزشکی به نیروی دریایی سپاه توانسته است در صحنه‌های نبرد بهترین عملکرد را ارائه دهد.

تأکید بر توسعه قدرت نظامی

سردار تنگسیری در این مراسم بیان کرد که الحاق ناو ابومهدی المهندس نشان از تصمیم ملت ایران برای تقویت و گسترش قدرت نظامی و ایجاد تعادل در نقاط حساس منطقه است. این توسعه قدرت نظامی همگام با پیشرفت‌های دانش بنیان داخلی صورت گرفته است.

این الحاق نشان از تصمیم ملت ایران به دفاع مؤثر و توسعه قدرت نظامی در راستای حفظ امنیت و سلامت کشور است. با پیشرفت تکنولوژی و توانمندی نیروهای نظامی، آینده ایران در صحنه‌های بین‌المللی با اطمینان روشن خواهد بود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *