خانه » ۱۹ پروژه راه روستایی جدید با اعتبار ۳۳۵ میلیارد تومان در بوشهر اجرا می‌شود

۱۹ پروژه راه روستایی جدید با اعتبار ۳۳۵ میلیارد تومان در بوشهر اجرا می‌شود

0

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از اجرای 19 پروژه راه روستایی با هدف افزایش رضایت‌مندی ساکنان روستاهای استان خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل 62 کیلومتر تعریض، بهسازی و احداث راه روستایی است که با تکمیل آنها شاهد جهش قابل توجهی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پرونده آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار استان بسته شده است، افزود: در حال حاضر 6 روستای بالای 20 خانوار از راه مناسب بی‌بهره هستند که باید 74 کیلومتر جاده در این محورها ایجاد و آسفالت شود.

اخترشناس ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم که عمدتاً استانی است، تا پایان سال 1404 شاهد آسفالت راه تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر شاخص بهره‌مندی خانوار روستایی از راه آسفالته را 98 درصد اعلام کرد و گفت: این رقم در حالی است که میانگین کشوری این شاخص در حال حاضر 85 درصد است.

لازم به ذکر است که استان بوشهر در مجموع 4 هزار و 500 کیلومتر راه مواصلاتی دارد که 2 هزار و 421 کیلومتر آن شامل محورهای روستایی می‌شود.

با اجرای این پروژه‌ها شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای استان بوشهر و افزایش رضایت‌مندی ساکنان این مناطق خواهیم بود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *