خانه » گولسیانی به تیم ملی گرجستان دعوت شد

گولسیانی به تیم ملی گرجستان دعوت شد

0

## گرجستان برای صعود به یورو ۲۰۲۸، گولسیانی را به اردو فراخواند

تیم ملی فوتبال گرجستان در هفته‌های آینده دو بازی مهم در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار خواهد کرد. این بازی‌ها که در هفته‌های سوم و چهارم انجام خواهند شد، اهمیت بسیار زیادی برای گرجستان دارند، چرا که در صورت کسب نتایج مطلوب، می‌توانند راهی یورو ۲۰۲۸ شوند.

در هفته سوم، گرجستان روز جمعه ۲۰ مهرماه به مصاف اوکراین خواهد رفت. این بازی در زمین گرجستان و در حضور هواداران پرشور گرجستانی برگزار خواهد شد.

هفته بعد، روز دوشنبه ۲۳ مهرماه، گرجستان در یک دیدار حساس و دشوار به مصاف آلبانی خواهد رفت. این بازی نیز در زمین گرجستان برگزار خواهد شد.

برای این دو دیدار حساس، سرمربی تیم ملی گرجستان، ویلی سانیول، از گئورگی گولسیانی، مدافع باتجربه و سرشناس پرسپولیس، به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

گولسیانی که در سال‌های اخیر به طور مستمر در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشته، با ارائه نمایش‌های درخشان و فنی، نظر مثبت کادر فنی گرجستان را به خود جلب کرده است.

در حال حاضر، گرجستان با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه اول لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد. آلبانی و جمهوری چک هر دو با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. اوکراین هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *