خانه » ویژه‌برنامه‌های افطار تلویزیون در سال ۱۴۰۳

ویژه‌برنامه‌های افطار تلویزیون در سال ۱۴۰۳

0


با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رسانه ملی ایران برای ایام افطار برنامه‌های ویژه‌ای را با محتوای غنی و متنوع تدارک دیده است. این برنامه‌ها شامل «محفل»، «پناه» و «زندگی پس از زندگی» است که هرکدام با رویکردی خاص، لحظاتی معنوی و آموزنده را برای مخاطبان فراهم می‌آورند.

محفل؛ نغمه‌های قرآنی در ماه رمضان

برنامه «محفل» که فصل اول آن در رمضان ۱۴۰۲ به سرعت مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت، امسال با فصل جدیدی بازگشته است. این برنامه با محوریت قرآن کریم، فضایی روحانی و معنوی را ارائه می‌دهد. دکور و تیم داوران و میزبانان این فصل نیز با تجربه و دانش بیشتری، قصد دارند لحظاتی ناب و به یادماندنی را برای مخاطبان رقم بزنند.

پناه؛ گرامیداشت مهر امام رضا (ع)

برنامه «پناه» که از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت زنده پخش می‌شود، به موضوع مهر امام رضا (ع) برای همه می‌پردازد. این برنامه با حضور میهمانان ویژه و روایت‌های شنیدنی از مهمانان آقا، نگاه مخاطبان را به سوی معرفت و محبت هدایت می‌کند.

زندگی پس از زندگی؛ سفری به عالم غیب

«زندگی پس از زندگی»، با تمرکز بر تجربیات مرگ موقتی و سفر افراد به عالم غیب، یکی دیگر از برنامه‌های پرطرفدار افطار است. این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان را با روایت‌های شگفت‌انگیز از تجربیات نزدیک به مرگ آشنا می‌سازد و به آن‌ها فرصت می‌دهد از پنجره‌ای متفاوت به معنای زندگی و مرگ نگاه کنند.

نتیجه‌گیری: تجربه افطاری معنوی با رسانه ملی

رسانه ملی ایران با تدارک برنامه‌های ویژه افطار در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، قصد دارد تا فضایی معنوی و پرمحتوا را برای مخاطبان خود فراهم آورد. این برنامه‌ها با موضوعات متنوع و جذاب خود، می‌توانند لحظاتی خاطره‌انگیز و آموزنده را برای همه فراهم آورند و معنویت ماه رمضان را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *