خانه » ماجرای حواشی «بهشت تبهکاران» چیست؟

ماجرای حواشی «بهشت تبهکاران» چیست؟

0

با وجود ماجراهای پیرامون فیلم «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در جشنواره فیلم فجر، سوالاتی بر سر ذهن پدیدار می‌شوند. این اثر سینمایی، که در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر در بخش فیلم های رزرو حضور یافته بود، چرا در لیست فیلم های سودای سیمرغ امسال قرار دارد؟ در این مقاله، به بررسی این اتفاقات و پیچیدگی‌های اطراف آن می‌پردازیم.

حواشی پیرامون «بهشت تبهکاران»

با اینکه فیلم «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، حواشی بسیاری به وجود آمده است. سوال اصلی اینجاست که چرا یک اثر سینمایی که در دوره گذشته در بخش رزرو حضور داشته، به‌طور مخالف آیین‌نامه، در لیست فیلم های سودای سیمرغ قرار گرفته است؟

بررسی حضور گذشته

طبق پیگیری‌های خبرنگاران، فیلم «بهشت تبهکاران» در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر به دلیل ناقص بودن به مرحله بازبینی نرسیده است. حتی تنها ۴۰ دقیقه از راش‌های این اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بوده است. در نتیجه، این فیلم به صورت رسمی حضور نداشته و مشمول ارزیابی نشده است.

قانون بازبینی

در جلسات مربوط به حضور فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر ذکر شده است که اگر یک فیلم ناقص فرم حضور را پر کند، ممکن است در سال آینده مورد بازبینی قرار گیرد. این امکان به «بهشت تبهکاران» نیز باز است، زیرا این فیلم در سال گذشته ناقص بوده و حتی به مرحله بازبینی نرسیده است.

حضور مسعود جعفری‌جوزانی

همچنین، وجود مسعود جعفری‌جوزانی، کارگردان این اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر، می‌تواند اعتبار این جشنواره را افزایش دهد. جعفری‌جوزانی یکی از پیشکسوتان سینمای ایران است و حضور او می‌تواند به جشنواره فیلم فجر افتخار بخشد.

هنرنمایی در «بهشت تبهکاران»

در این اثر سینمایی، گروهی از بازیگران برجسته سینمای ایران به نمایش هنر خود پرداخته‌اند. این اسامی از جمله امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی و سایر هنرمندان نشان از تنوع و توانمندی این اثر دارد.

خلاصه داستان

«بهشت تبهکاران» داستان یک نویسنده و فعال کارگری جوان را روایت می‌کند که ناخواسته در دسیسه‌های تبهکاران گرفتار می‌شود.

نتیجه

با توجه به این بررسی، مشخص می‌شود که حضور فیلم «بهشت تبهکاران» در جشنواره فیلم فجر به دلیل مسائل فنی و ناقص بودن در سال گذشته انجام نشد. اما این امکان در آینده بازبینی شده و با حضور مسعود جعفری‌جوزانی، جشنواره فیلم فجر به افتخارات بیشتری دست خواهد یافت.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *