خانه » کشته شدن ۹ نفر از اتباع پاکستانی در منطقه سیرکان سراوان

کشته شدن ۹ نفر از اتباع پاکستانی در منطقه سیرکان سراوان

0


در یک حادثه تروریستی در منطقه سیرکان شهرستان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان، ۹ نفر از اتباع پاکستانی جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر زخمی شدند. این خبر توسط معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، علیرضا مرحمتی، اعلام گردید.

تحقیقات فوری پلیس پس از وقوع حادثه

بلافاصله پس از وقوع این حادثه ناگوار، نیروهای پلیس برای بررسی و پیگیری موضوع در محل حضور یافتند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که سه فرد مسلح با حضور در محل سکونت این اتباع خارجی، به آنها تیراندازی کرده و پس از ارتکاب به این جنایت از محل فرار کرده‌اند.

واکنش مسئولین و محکومیت حادثه

مرحمتی، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و مردم پاکستان، تأکید کرد که جزئیات حادثه به دقت بررسی و عوامل آن شناسایی خواهند شد. این حادثه نشان‌دهنده ناامنی و تروریسمی است که گاه در این منطقه رخ می‌دهد.

تلاش دستگاه‌های امنیتی برای برقراری امنیت

دستگاه‌های قضائی، امنیتی و اطلاعاتی استان سیستان و بلوچستان برخورد قاطعی با عوامل ناامنی و تروریستی خواهند کرد. تأکید بر این مسئله نشان از عزم جدی مسئولین برای تأمین امنیت و آرامش در منطقه دارد.

این حادثه تلخ، بار دیگر نیاز به توجه ویژه به امنیت در مناطق مرزی و مبارزه با تروریسم را یادآور می‌شود. امید است با تلاش‌های صورت گرفته، امنیت و آرامش به این مناطق بازگردد و چنین حوادث تروریستی دیگر تکرار نشود.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *