خانه » سه مدال طلا، نقره و برنز برای وزنه بردار مشگین شهری

سه مدال طلا، نقره و برنز برای وزنه بردار مشگین شهری

0

مهدی پورقاسمی، وزنه‌بردار مشگین‌شهری، صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پورقاسمی، وزنه‌بردار با استعداد مشگین‌شهری، درخشش خیره‌کننده‌ای در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور داشت و با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز، افتخاری بزرگ را برای خود و شهرستان مشگین‌شهر رقم زد.

پورقاسمی در دسته ۸۱ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، با ثبت رکورد ۱۳۱ کیلوگرم در یک ضرب، به مدال طلا دست یافت. وی در دوضرب نیز با ثبت رکورد 152 کیلوگرم، صاحب مدال برنز شد. مجموع 283 کیلوگرمی پورقاسمی در این دو حرکت، برای او مدال نقره را به ارمغان آورد.

این قهرمانی ارزشمند، بار دیگر توانایی و استعداد بالای ورزشکاران مشگین‌شهر را به اثبات رساند و نشان داد که این شهرستان پتانسیل بالایی در زمینه ورزش وزنه‌برداری دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشگین‌شهر ضمن تبریک این موفقیت به پورقاسمی و مربیان وی، از زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران ورزش این شهرستان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران مشگین‌شهر در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

گفتنی است در این رقابت‌ها که در دسته 81 کیلوگرم رده سنی نوجوانان برگزار شد، امیرعلی نام‌آور از فارس با 290 کیلوگرم، در جایگاه نخست قرار گرفت و حسام میری از ایلام با 279 کیلوگرم، به مقام سوم دست یافت.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *