خانه » روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

0


سید عباس حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام استان روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ را به قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم خریداری می‌کند. این اقدام در راستای حمایت از مرغداران و تنظیم بازار انجام می‌گیرد.

ذخیره‌سازی و آمادگی برای تنظیم بازار

از ابتدای سال جاری، ۱۸۴۶ تن گوشت مرغ منجمد توسط شرکت دام پشتیبانی استان خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده است. این ذخیره‌سازی به منظور تأمین گوشت مرغ در زمان‌های کمبود و تنظیم بازار انجام گرفته است.

رکوردشکنی در جوجه‌ریزی و افزایش تولید

به گزارش حسینی، میزان جوجه‌ریزی در فروردین ماه امسال به بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است. این رشد نشان‌دهنده تلاش استان در پیشبرد صنعت مرغداری و افزایش تولید داخلی است.

کاهش قیمت نهاده‌ها و تأثیر آن بر افزایش تولید

با تأمین به‌موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران و کاهش قیمت جوجه یک روزه به ۲۳ هزار تومان، استان مازندران شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره‌های آتی خواهد بود. این کاهش قیمت‌ها به تقویت بخش مرغداری و کمک به تنظیم بازار کمک می‌کند.

این اقدامات نشان‌دهنده تعهد استان مازندران به حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای استقرار ثبات در بازار مصرف است. با پیگیری‌های مستمر و سیاست‌های حمایتی، می‌توان امیدوار بود که تولید و عرضه گوشت مرغ در سطح استان به نحو احسن ادامه یابد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *