خانه » رفع تصرف اراضی ملی ۸۰ میلیارد ریالی در رودسر

رفع تصرف اراضی ملی ۸۰ میلیارد ریالی در رودسر

0

فرمانده انتظامی استان گیلان، سردار عزیزاله ملکی، از اقدام موفقیت‌آمیز پلیس در رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان رودسر خبر داد. این عملیات در پاسخ به گزارش‌های مردمی و با هدف حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از سوء استفاده‌های اقتصادی صورت گرفته است.

تلاش پلیس در برخورد با زمین‌خواری

سردار ملکی تأکید کرد که پلیس در برخورد با افراد سودجو و متخلفی که به دنبال دست‌اندازی به اراضی ملی هستند، تلاش‌های جدی انجام می‌دهد. این اقدامات در راستای حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تجاوز به حقوق عمومی صورت می‌گیرد.

جزئیات عملیات کشف و رفع تصرف

طبق اعلام فرماندهی انتظامی گیلان، تحقیقات اولیه پس از دریافت گزارش‌ها آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند. در نهایت، مشخص شد که یک فرد سودجو ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

اقدامات قانونی در برابر متخلفان

متهم پس از کشف این تصرف غیرقانونی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. همچنین، با صدور حکم قضائی، کلیه آثار تجاوز و تصرف زمین مورد نظر جمع‌آوری شد.

تأکید بر ادامه مبارزه با متخلفان اقتصادی

سردار ملکی در پایان تأکید کرد که مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که قصد تصرف اراضی ملی را دارند، به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. این اقدامات در راستای حفاظت از حقوق عمومی و منابع طبیعی کشور صورت می‌گیرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *