خانه » رئال مادرید با شکست دورتموند قهرمان اروپا شد؛ وداعی رویایی برای کروس!

رئال مادرید با شکست دورتموند قهرمان اروپا شد؛ وداعی رویایی برای کروس!

0

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل دورتموند، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و به پانزدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان کارلو آنچلوتی با درخشش کریم بنزما و وینیسیوس جونیور، دو گل به ثمر رساندند و برای پانزدهمین بار جام قهرمانی را بالای سر بردند.

این دیدار برای تونی کروس، هافبک باتجربه رئال مادرید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. کروس که پیش از این اعلام کرده بود بعد از این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، در آخرین دیدار خود با پیراهن رئال مادرید به قهرمانی اروپا رسید.

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، دیگر بازیکنی بود که در این دیدار به دنبال یک پایان رویایی بود. رویس که سابقه بازی در رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد، در این دیدار نود دقیقه کامل برای دورتموند به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

جود بلینگهام، هافبک جوان دورتموند، که در ابتدای فصل از این تیم راهی رئال مادرید شده بود، در این دیدار برای اولین بار مقابل تیم سابق خود به میدان رفت و طعم قهرمانی در اروپا را چشید.

در مجموع، این دیدار یک شب خاطره‌انگیز برای رئال مادرید و هوادارانش بود. کهکشانی‌ها با کسب این عنوان، بار دیگر قدرت خود را در فوتبال اروپا به اثبات رساندند.

لازم به ذکر است که این دیدار آخرین بازی تونی کروس و مارکو رویس در سطح باشگاهی بود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *