خانه » دستور رییسی برای رسیدگی فوری و جدی به امور خانواده شهدای کرمان

دستور رییسی برای رسیدگی فوری و جدی به امور خانواده شهدای کرمان

0


در جلسه هیأت دولت امروز، رییس‌جمهور سید ابراهیم رییسی، با تسلیت به خانواده‌های شهدا و مجروحان جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی مسئولان مربوطه به امور خانوادگی شهدا تأکید کرد. در این مراسم، وی خواستار پیگیری مسائل مربوط به خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان مربوط، به ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان

رییس‌جمهور به شدت به شهادت دو تن از نزدیکان معاون حقوقی رییس‌جمهور در این حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفت و از خانواده آنها خواست تا در این لحظات سخت، صبر و شکیبایی داشته باشند.

استقبال پرشور مردم زنجان از دولت مردم‌نما

رییسی در ادامه به استقبال گرم و پرشور مردم زنجان از سفر دولت مردم‌نما اشاره کرد و از تعهد و پایبندی این مردم به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

تأثیر سیاست‌های ثبات اقتصادی در کاهش قیمت مسکن تهران

در جلسه، سرانجام با اشاره به گزارش مرکز آمار از تداوم روند کاهشی قیمت مسکن در تهران، اعلام شد که کاهش ۲.۹ درصدی قیمت مسکن در آذر ماه نشان‌دهنده مؤثر بودن سیاست‌های ثبات اقتصادی دولت در بخش مسکن است.

جذب نیروهای متخصص با رویکرد عدالت‌خواهانه

در گزارش مربوط به جذب نیروهای کارکنان دولت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت که با هدف ایجاد فرصت برابر جذب در دستگاه‌های اجرایی و جلوگیری از ورود انبوه نیروها بدون رقابت، در دو سال و چند ماه گذشته ۳ آزمون فراگیر و ۸ آزمون اختصاصی برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

هماهنگی مجوزهای جذب نیرو برای ارتقای بهره‌وری

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی افزود که با هدفمند کردن مجوزهای جذب نیرو در دستگاه‌ها، تلاش شده تا روند جذب نیرو به ارتقای شاخص بهره‌وری منجر شود. در این زمینه، ۷۸ هزار و ۹۰۱ مجوز استخدامی صادر و در وزارتین علوم و بهداشت نیز ۸ هزار و ۴۴۷ مجوز استخدام اعضای هیأت علمی اعلام شده است.

نگاه جمهوری اسلامی به تحولات در غزه

در جلسه امروز، وزیر امور خارجه نیز به آخرین تحولات در غزه پرداخت و با تأکید بر پایداری مردم غزه و کرانه باختری، اظهار کرد که هیچ‌یک از اهداف اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در بردن حماس یا خلع سلاح فلسطینی‌ها به دست نیامده است. وی همچنین به ترور “صالح العاروری” در بیروت اشاره کرد و نقد کرد که این تلاش به پیروزی ساختگی برای رژیم صهیونیستی منجر شد.

اختلافات در درون رژیم صهیونیستی و آمریکا

وزیر امور خارجه تاکید کرد که علاوه بر اختلافات در درون کابینه رژیم صهیونیستی، اختلاف نظرها در آمریکا نیز درباره حمایت از جنگ بروز کرده است. او از خطای کاخ سفید در همراهی با رژیم صهیونیستی نیز گفت و اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران همواره بر امنیت پایدار در منطقه تأکید دارد.

نگاه جمهوری اسلامی به آینده غزه

وی در پایان اظهار داشت که ضرورت توقف جنایات جنگی علیه غزه، بازگشایی معابر ارسال کمک‌های انسانی، توقف کوچ اجباری و تعیین آینده غزه به دست فلسطینی‌ها و با روش دموکراتیک از ملزومات بازگشت آرامش به منطقه است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *