خانه » کارکنان بخش صنعت در آستانه خانه‌دار شدن

کارکنان بخش صنعت در آستانه خانه‌دار شدن

0

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اخیراً خبر از اقدام بزرگی در جهت تأمین مسکن کارکنان بخش صنعت داده است. این سازمان در نظر دارد ۲۵۰۰ واحد مسکونی جدید را در سه استان کشور برای کارگران و کارکنان صنعتی احداث کند.

اختصاص زمین برای توسعه صنعت‌شهرها

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، از اختصاص ۷۲ هکتار زمین با ظرفیت ساخت حدود ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای توسعه صنعت‌شهرها خبر داد. این اقدام در جهت حمایت از کارکنان بخش صنعت و بهبود شرایط زندگی آنان صورت می‌گیرد.

برنامه‌ریزی دولت برای حل مسئله مسکن

دولت سیزدهم با هدف حل مسئله مسکن تمامی آحاد کشور، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را انجام داده است. خانه‌دار شدن کارگران و کارکنان بخش صنعت از اولویت‌های اصلی در این راستا است. تاکنون، زمین برای بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکونی در اختیار کارخانجات و واحدهای صنعتی قرار گرفته است.

تأمین زمین برای ساخت مسکن کارگران

سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۷۲ هکتار زمین را برای ساخت مسکن کارگران بخش صنعت در اختیار شرکت‌های سنگ آهن احیا سپاهان خواف، فولاد اقلید پارس و شرکت احیا استیل فولاد بافت قرار داده است. این زمین‌ها پس از اخذ مصوبات لازم، آماده آغاز فرایند ساخت هستند.

آینده‌ای روشن برای کارگران صنعتی

این اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن نویدبخش آینده‌ای روشن برای کارگران و کارکنان بخش صنعت است. تأمین مسکن برای این قشر از جامعه، نه تنها به بهبود شرایط زندگی آنان کمک می‌کند، بلکه در راستای تقویت ثبات اقتصادی و اجتماعی کشور نیز مؤثر خواهد بود.

این اقدامات نمونه‌ای از تلاش‌های دولت برای حمایت از کارگران و کارکنان صنعتی و تأمین نیازهای اساسی آن‌ها به شمار می‌روند. تأمین مسکن مناسب برای کارگران بخش صنعت، گامی بزرگ در جهت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار کشور است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *