خانه » معاون وزیر رفاه: حذف یارانه‌ها شایعه است

معاون وزیر رفاه: حذف یارانه‌ها شایعه است

0

در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲، اخبار اقتصادی ایران شاهد انتشار گزارش‌هایی بود که ادعا می‌کرد حذف یارانه‌ها در دستور کار دولت قرار گرفته است. اما این ادعاها به سرعت توسط معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای عسگریان، رد شد. او تأکید کرد که این اخبار تنها شایعه‌ای بی‌اساس بوده و هیچ برنامه‌ای برای حذف یارانه‌ها وجود ندارد.

یارانه فجرانه؛ افزوده جدید به سبد یارانه‌ای خانوارها

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط آقای عسگریان، یارانه فجرانه به عنوان یک افزوده جدید و مضاعف به سبد یارانه‌ای خانوارهای ایرانی اضافه شده است. این یارانه اضافی، که با اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی دولت تامین می‌شود، به شهروندان این امکان را می‌دهد که از ۱۱ قلم کالای اساسی موجود در طرح کالابرگ بهره‌مند شوند و از تخفیف‌های ارائه شده برای این کالاها استفاده کنند.

به‌روزرسانی نرم‌افزار کالابرگ الکترونیکی و بهبود سرعت دسترسی

یکی دیگر از نکات مهمی که معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن اشاره کرد، به‌روزرسانی نرم‌افزار کالابرگ الکترونیکی و حل مشکلات مربوط به سرعت پایین دسترسی به آن بود. آقای عسگریان اعلام کرد که با توجه به افزایش تعداد کاربران نرم‌افزار «شما» برای استعلام میزان اعتبار و فروشگاه‌های متصل، مشکلات موجود در سرعت دسترسی به این نرم‌افزار طی ۴۸ ساعت آینده برطرف خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *