خانه » جنگ قعرنشینان در تهران و مصاف میانه جدولی ها در اراک

جنگ قعرنشینان در تهران و مصاف میانه جدولی ها در اراک

0

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز، تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان در تهران به مصاف هم می‌روند. این بازی برای تلاش برای رسیدن به رده‌های بالایی جدول بسیار حائز اهمیت است. تیم هوادار با مشکلات مربوط به سرمربی خود، مسعود شجاعی، روبرو است. این تیم در جدول در رده دوازدهم با ۱۱ امتیاز قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند جایگاه خود را بهبود بخشد.

برتری بر استقلال خوزستان

استقلال خوزستان هم با ۸ امتیاز در رده پایین جدول قرار دارد و به دنبال پیروزی برای بهبود وضعیت خود است. این دو تیم در گذشته چهار بار به مصاف هم رفته‌اند و نتیجه دو برابر برابر با یکدیگر داشته‌اند.

آلومینیوم – ملوان

در دیدار دیگر هفته پانزدهم، تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان به مصاف هم می‌روند. این بازی یکی از مهمترین دیدارهای این هفته است.

آلومینیوم؛ قدرت در خانه

تیم آلومینیوم با نتایج قوی در خانه و با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. این تیم در صورت پیروزی می‌تواند به رده‌های بالاتری ارتقا یابد.

ملوان؛ چالشی برای آلومینیوم

تیم ملوان نیز با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و با یک پیروزی می‌تواند جایگاه بهتری را اشغال کند. این دو تیم در دوره گذشته ۲ بار به مصاف هم رفته‌اند و یک برابر یک بازی دوستانه داشته‌اند.

سایر دیدارها

در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیدارهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد تا پایان نیم فصل اول رقابت‌ها. دقت داشته باشید که این بازی‌ها نقش حیاتی در رتبه‌بندی تیم‌ها دارند.

دوشنبه ۱۱ دی

  • شمس آذر – سپاهان ساعت: ۱۵:۳۰
  • مس رفسنجان – پرسپولیس ساعت: ۱۷:۳۰

چهارشنبه ۱۳ دی

  • ذوب آهن – گل‌گهر ساعت: ۱۵
  • فولاد – نساجی ساعت: ۱۷:۴۵

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *