خانه » جزئیات حمله مرزی به سراوان

جزئیات حمله مرزی به سراوان

0

در یک حمله موشکی تازه از سوی پاکستان، سه زن و چهار کودک غیرایرانی در یک روستای مرزی جان خود را از دست دادند. معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، علیرضا مرحمتی، این حادثه تلخ را اعلام کرد.

حمله موشکی و تلفات غیرایرانیان

مرحمتی گزارش داد: صدای چند انفجار صبح امروز در شهرستان سراوان به گوش رسید و پس از بررسی‌ها مشخص شد که پاکستان یک روستای مرزی را به عنوان هدف قرار داده است. در این حمله ناگوار، سه زن و چهار کودک غیرایرانی جان خود را از دست داده‌اند.

واکنش پاکستان به اتهامات

پاکستان در بیانیه‌ای رسمی این حمله را با اشاره به پناهگاه‌های تروریست‌های پاکستانی در خاک ایران، توجیه کرد. در همین بیانیه آمده است که ایران کشوری برادر برای پاکستان است و مردم این دو کشور به یکدیگر احترام و محبت دارند.

تأکید بر گفتگو و همکاری در مواجهه با تهدیدها

با وجود اتهامات و تنش‌ها، پاکستان تأکید کرد که همواره به گفتگو و همکاری در مواجهه با چالش‌های مشترک، از جمله تهدید تروریسم، تمایل داشته است. این کشور اعلام کرد که به تداوم تلاش‌ها برای یافتن راه‌حل‌های مشترک ادامه خواهد داد.

جزئیات بیشتر در آینده

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار کرد که جزئیات بیشتر و خبرهای تکمیلی مربوط به این حمله در ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس اطلاعات فعلی، تلافیات نزدیک شهرستان سراوان تأثیرات مستقیمی نداشته است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *