خانه » قاچاقچیان آرد در قزوین جریمه و آرد به شبکه توزیع بازگشت

قاچاقچیان آرد در قزوین جریمه و آرد به شبکه توزیع بازگشت

0

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از مجازات قاچاقچیان آرد و بازگرداندن 267 کیسه آرد یارانه‌ای به شبکه رسمی توزیع در این استان خبر داد.

علیرضا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش واصله مبنی بر قاچاق آرد یارانه‌ای، پرونده این تخلف در شعبه دوم تعزیرات حکومتی قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از یک دستگاه خودروی باری، 267 کیسه آرد 40 کیلوگرمی به ارزش یک میلیارد و 360 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

حسن‌پور با بیان اینکه شعبه دوم تعزیرات حکومتی قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات، تخلف انتسابی را محرز دانست، تصریح کرد: متخلفان علاوه بر پخش آرد کشف شده در شبکه رسمی توزیع، به پرداخت دو میلیارد و 720 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تضییع بیت‌المال، با هرگونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی به ویژه آرد و نان به شدت و مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی www.tazirat135.ir یا با مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *