خانه » بغداد الیوم: غیاب «قاآنی» عملیات فریب‌ ایران بود

بغداد الیوم: غیاب «قاآنی» عملیات فریب‌ ایران بود

0

## استراتژی هوشمندانه ایران در برابر جنگ روانی دشمنان

یکی از رهبران چارچوب هماهنگی تشکل‌های شیعیان عراق، استراتژی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با جنگ روانی اخیر دشمنان درباره سرنوشت سردار قاآنی را “فریب استراتژیک در جنگ” خواند.

عصام شاکر در گفتگو با وبسایت “بغداد الیوم” با اشاره به شرارت رژیم صهیونیستی و ائتلاف غربی-منطقه‌ای آن، تاکید کرد: “ما در برابر بزرگ‌ترین ائتلاف نظامی پس از جنگ سرد قرار داریم.”

وی هدف اصلی این ائتلاف را نابودی آرمان آزادی فلسطین، کوچاندن اجباری مردم غزه و تفرقه‌افکنی در لبنان و سوریه برای تسلط بر منابع غنی نفت و گاز منطقه عنوان کرد.

شاکر ظهور سردار قاآنی پس از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای دشمن را ضربه محکمی از سوی جمهوری اسلامی ایران به حساب آورد و آن را نشان دهنده عملیات فریب جنگی مقامات این کشور دانست.

او با اشاره به حملات اخیر محور مقاومت در عمق رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: “ظهور سردار قاآنی در این زمان نشان دهنده اصل عملیات فریب دیگری علیه دشمن است که نتایج آن در روزهای آینده علیه اسرائیل و اذناب آن آشکار خواهد شد.”

شاکر به بازیابی قدرت مقاومت در روزهای اخیر، به ویژه در لبنان اشاره کرد و افزود: “روزهای آینده شاهد پیروزی‌های شگفت انگیز دیگری علیه دشمن خواهیم بود.”

وی با اشاره به هزینه گزاف این نبرد برای دشمن صهیونیستی، آن را سرنوشت ساز برای آینده منطقه دانست.

احمد برسیم، کارشناس امور نظامی با اشاره به ارتباط وثیق سردار قاآنی با رهبر معظم انقلاب، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره حضور او در بیروت را “نشان دهنده قدرت ریسک پذیری و بی باکی او در میدان نبرد” دانست.

برسیم با تاکید بر قدرت محور مقاومت در لبنان، ظهور سردار قاآنی در مراسم استقبال پیکر سردار نیل فروشان در تهران را “ضربه محکمی به حساب‌ها و معادلات دشمن” خواند.

او با رد حضور سردار قاآنی در بیروت در زمان فضاسازی رسانه‌ای دشمن، حضور او و سایر فرماندهان سپاه قدس را در بازیابی قدرت نظامی حزب الله پس از ترور شهید نصرالله، مسأله‌ای دور از انتظار ندانست.

برسیم با اشاره به زنده بودن شیخ هاشم صفی الدین، ظهور سردار قاآنی را “نویدبخش شگفتی‌های بزرگ” دانست و گفت: “در نهایت، این حزب الله است که به جوسازی دشمن درباره شیخ صفی الدین پایان خواهد داد.”

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *