خانه » ۳ پهپاد ارتش اوکراین در «اسمولنسک» روسیه منهدم شدند

۳ پهپاد ارتش اوکراین در «اسمولنسک» روسیه منهدم شدند

0

به تازگی و پس از حملات مکرر پهپادی و موشکی ارتش اوکراین به عمق خاک روسیه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که ۳ پهپاد مهاجم اوکراین در غرب این کشور رهگیری و منهدم شده‌اند. این اقدام جدید به توتال ۲۰ پهپاد اوکراینی که در ۲۴ ساعت گذشته ردیابی شده و منهدم شده‌اند افزوده شده است.

جنگ در مرزها: شماره‌گذاری از طریق بیانیه روسیه

در اطلاعیه‌ای منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، ذکر شده است که نیروهای هوایی و توپخانه‌ای این کشور توانسته‌اند در محور دونتسک ۴ حمله ارتش اوکراین را دفع کرده و در این درگیری‌ها ۳۲۰ نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.

حملات موشکی اوکراین به مناطق مسکونی

با انتشار بیانیه دیگری، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک اعلام کرده است که اوکراین در ۱۰ حمله موشکی، مناطق مسکونی جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک را مورد بمباران قرار داده است. این حملات منجر به زخمی شدن حداقل یک نفر گردیده است.

آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین

رئیس جمهور روسیه در تصریحات تلویزیونی اعلام کرده است که در پاسخ به درخواست جمهوری‌های دونباس (دونتسک و لوهانسک) و به منظور “نازی‌زدایی و غیرنظامی‌کردن اوکراین”، فرمان آغاز “عملیات ویژه نظامی” در اوکراین صادر شده است. این عملیات با هدف حفاظت از مردمی که سالها مورد سوءاستفاده رژیم کی‌یِف بوده‌اند و پاکسازی اوکراین از وجود “نئونازی‌ها” صورت می‌گیرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *