خانه » امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد

امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد

0

در یک گام مهم در جهت تقویت روابط بین‌المللی و بررسی اوضاع خاورمیانه، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک وارد این شهر شد.

تلاش در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

وزیر امور خارجه، همواره در پی تقویت ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین بوده و این بار نیز با ورود به نیویورک، به بررسی نقاط حساس و مسائل اساسی در نشست شورای امنیت می‌پردازد.

رایزنی‌ها با مسؤولان بین‌المللی

این سفر به همراه رایزنی‌های مکرر با مسؤولان بین‌المللی به منظور ارتقاء همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسائل منطقه‌ای است. وی در جلسه شورای امنیت نیز اقدام به ارائه سخنرانی خواهد کرد.

پخش نقشه آینده در مصاحبات مطبوعاتی

همچنین، امکان مصاحبات مطبوعاتی با رسانه‌های بین‌المللی و داخلی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. این مصاحبات به نقد و بررسی دقیق‌تر وضعیت فعلی و آینده منطقه اختصاص خواهد یافت.

نتیجه‌گیری

ورود حسین امیرعبداللهیان به نیویورک نمایانگر تلاش مستمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق ملت‌های مظلوم و تدابیر فعال در راستای ایجاد تعادل در منطقه است. این سفر مناسبتی برای بررسی مسائل بین‌المللی و تقویت همکاری‌های دوجانبه به شمار می‌رود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *