خانه » استاندار آذربایجان‌شرقی: منتظر تهران نمی‌مانیم

استاندار آذربایجان‌شرقی: منتظر تهران نمی‌مانیم

0

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، در جلسه شورای مسکن مراغه تأکید کرد که در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، منتظر تصمیمات تهران نخواهند ماند. او اظهار داشت که استان به دلیل داشتن اختیارات کافی، خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

برنامه‌ریزی استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد که مراغه به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان نیازمند توجه ویژه‌ای در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است. رحمتی افزود که تلاش خواهد شد تا جایگاه آذربایجان‌شرقی در این طرح متناسب با شأن استان باشد.

رفع موانع و تأکید بر هم‌افزایی بین سازمان‌های استانی

رحمتی تأکید کرد که فرافکنی در انجام وظایف سازمان‌ها در استان پذیرفته نیست و همه باید با همکاری و هم‌افزایی برای تحقق برنامه‌ها بکوشند. وی اعلام کرد که در صورت بروز مشکلات، به طور شفاف با مردم عزیز در میان گذاشته خواهد شد.

یادبود آیت‌الله ارومیان و تأکید بر وظیفه دینی مسئولان

در ادامه، استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور باشکوه مردم و مسئولان در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ارومیان، یکی از یاران صدیق امام راحل و یار وفادار رهبر معظم انقلاب، بر وظیفه دینی تجلیل از مقام این عالم ربانی تأکید کرد.

این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های استانی نشان‌دهنده تعهد و پیگیری استاندار آذربایجان‌شرقی برای رفع نیازهای مسکونی مردم و همچنین توجه ویژه به مسائل دینی و فرهنگی است. این اقدامات در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و ارتقای جایگاه استان در زمینه‌های مختلف انجام می‌گیرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *