خانه » آتوسا گلشادنژاد به نشان طلا دست یافت

آتوسا گلشادنژاد به نشان طلا دست یافت

0

در رقابت‌های پرشور لیگ جهانی کاراته که در پاریس برگزار شد، کاراته‌کاران ایرانی توانستند با ارائه نمایش‌های قدرتمند، مدال‌های ارزشمندی را کسب کنند. این مقاله به تجزیه و تحلیل عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان در این مسابقات می‌پردازد.

آتوسا گلشادنژاد، فاتح مدال طلا

آتوسا گلشادنژاد، در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، با نمایشی استثنایی توانست به مدال طلا دست یابد. او در فینال مقابل «آنیتا سروگینا» از اوکراین قرار گرفت و با کسب امتیاز نخست (سنشو)، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مبینا حیدری، دارنده مدال نقره

مبینا حیدری، کاراته‌کای وزن منهای ۶۸ کیلوگرم ایران، پس از پیروزی‌های متوالی در مرحله مقدماتی و حذفی، در فینال با «تالیا سومبه» از فرانسه روبرو شد. وی با وجود تلاش‌های زیاد، در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و مدال نقره را کسب کرد.

علی مسکینی و کسب مدال برنز

علی مسکینی، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، موفق شد با شکست دادن «عبدالله شعبان» از کویت در دیدار رده‌بندی، مدال برنز را از آن خود کند. او با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید.

تلاش‌های دیگر کاراته‌کاران ایرانی

امیر مهدیزاده و لیلا برجعلی نیز در تلاش برای کسب مدال برنز بودند، اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشدند. همچنین مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ کیلوگرم در مبارزه رده‌بندی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

جمع‌بندی و افتخارآفرینی برای ایران

عملکرد خیره‌کننده کاراته‌کاران ایرانی در لیگ جهانی کاراته فرانسه نشان‌دهنده قدرت و توانایی‌های بالای ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی است. کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در این رقابت‌های سطح بالا، افتخاری بزرگ برای کاراته ایران به شمار می‌آید.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *