خانه » پیام سرمربی النصر پیش از دیدار با استقلال

پیام سرمربی النصر پیش از دیدار با استقلال

0

## النصر با پیولی در اوج قدرت!

بعد از ورود استراتژیست باتجربه ایتالیایی، النصر به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل شده است. زردپوشان تحت هدایت پیولی در همه بازی ها به پیروزی رسیده اند و به نظر می رسد که این تیم با قدرت به سوی فتح جام ها حرکت می کند.

در هفته هفتم رقابت های لیگ عربستان، النصر در یک دیدار نفسگیر و دراماتیک، الشباب را شکست داد و با روحیه ای بالا به مصاف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.

پیولی پس از پیروزی مقابل الشباب، در پیامی برای هواداران گفت: “در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هدف ما کسب پیروزی و معرفی خود به عنوان رقیبی قدرتمند در این رقابت هاست. با وجود برخی مشکلات در خطوط مختلف، تلاش می کنیم ریتم بازی خود را حفظ کنیم. دیدار سختی بود اما خوشبختانه توانستیم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم”.

او در پایان سخنانش، به فشار بالای بازی ها و خستگی بازیکنان بعد از بازی های ملی اشاره کرد و گفت: “با توجه به فرصت کم برای استراحت، ریتم بازی ها بسیار بالاست و بازیکنان بعد از حضور در تیم های ملی، با خستگی به باشگاه باز می گردند”.

النصر در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه در امارات به مصاف استقلال خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می شود که النصر در دو بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده و استقلال 3 امتیازی است.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *